Equip

SHEILA MORENO

Co-creadora de còbuc | Mestra d’Educació Primària amb menció de pedagogia terapèutica, perfil docent de metodologies amb enfocament globalitzat | Màster propi en Neuroeducació | Reeducadora pedagògica | Llengua anglesa i italiana | Directora de lleure

SOBRE MI

Entenc l'educació com aquell espai on, partint del vincle i la confiança cap a l'altre, es plantegen interrogants i es qüestionen les coses apreses per generar aprenentatges nous.

 

Per mi, l'acte docent és l'acció d'acompanyar, d'ajudar a generar confiances per poder explicar, pensar, sentir i entendre el món que ens envolta; sempre tenint en compte la identitat de l'altre per poder desenvolupar la vida d'un mateix i de la comunitat. 

 

Aprendre i ensenyar són sinònims de dubtar, de respectar, de tenir esperit crític o estimar. L'educació és el procés per arribar a fer possible tot allò que ens plantegem, té un poder transformador i, per aquest motiu, la considero un acte tant valuós com sincer.

 

A nivell personal, m’agrada l’art, la cultura i la història, així com l’esport o tot allò que té a veure amb compartir amb amics o família. Em considero una persona sensible i inquieta amb ganes de descobrir i aprendre de tot el que m'envolta.

EVA CANTARERO

Co-creadora de còbuc | Mestra d’Educació Primària amb menció TIC, perfil docent d’atenció a la diversitat | Màster en Dificultats de l’aprenentatge i trastorns del llenguatge, especialitat mestra d’audició i llenguatge (MALL) – En curs | Reeducadora pedagògica | Llengua anglesa | Tècnica d’educació infantil i directora de lleure

SOBRE MI

La curiositat és un tret que em caracteritza i intento raonar cada un dels perquès que em sorgeixen en el meu dia a dia. A més, crec fermament en l’ésser humà i les capacitats que aquests posseïm per a fer del món un lloc on tothom hi tingui cabuda; on cada opinió pugui ser argumentada, fonamentada i així, tolerada, on cada buit a la panxa, pugui omplir-se amb equitat. És per aquest motiu que la unió d’aquests dos trets característics, fa que la passió pel món educatiu sigui inherent a mi.

Em considero una persona carismàtica, amb sentit de l’humor i força perfeccionista. M’agrada proposar-me grans reptes que em comprometen a avançar i millorar dia a dia. La meva passió és viatjar, llegir, el cinema, la música i l’esport.

SARA CANTARERO

Grau en Comptabilitat i Finances | Màster de Fiscalitat | Tècnic de Laboratori de diagnòstic clínic

SOBRE MI

A l'hora d'estudiar, la vida m'ha portat a escollir camins molt diferents, però és precisament per això el que ha fet que ara mateix estigui aquí. Des de petita que m'han apassionat les matemàtiques però també la biologia. És per això que vaig començar la meva trajectòria estudiant Laboratori de Diagnòstic Clínic; més tard, vaig realitzar el grau de Comptabilitat i Finances i posteriorment em vaig especialitzar en el departament de Fiscalitat.

 

Una de les oportunitats més boniques que he tingut, ha sigut treballar com a mestra. He descobert la meva passió per la docència recolzant i acompanyant els alumnes però sobretot, pel vincle tan especial que es crea entre l’alumne i el mestre.

 

En l'àmbit personal, sóc una persona molt curiosa, social i empàtica. M'agrada descobrir-me i aprendre de mi dia rere dia. Viatjar, la música i rodejar-me de les persones que estimo, fan que gaudeixi molt més del meu temps lliure.

MARINA RIU

Mestra d’Educació Infantil i Primària, i especialitzada en l’aprenentatge i adquisició de la llengua anglesa | Monitora de lleure

SOBRE MI

Tots tenim ganes d’aprendre, superar-nos i créixer. Per aquest motiu, m’apassiona l’educació escolar i en el lleure, però sobretot, poder formar part del camí vital dels infants. A través de l’empatia, el respecte per aquests i les seves necessitats fomento un clima de confiança on l’aprenentatge i la motivació són sempre essencials.

 

Viure a Regne Unit va ser per mi una experiència indescriptible que em va portar a estimar la llengua anglesa. A través de jocs, activitats i immersió en la llengua, intento transmetre aquesta passió fomentant el respecte i aprenentatge funcional d’aquesta.

JUDIT CARDELLACH

Psicòloga i psicoterapeuta d’adults, infants i joves amb un enfocament humanista integrador | Màster en orientació educativa i Postgrau en Coaching d’identitat transpersonal | Col. núm. 27743

SOBRE MI

Des que tinc records de mi mateixa m'agrada escoltar i observar tot el que m'envolta.

 

Això m'ha permès desenvolupar l'empatia, l'escolta dels significats profunds de l'experiència i la capacitat de vincular i entrenar la mirada incondicional cap a les persones que acompanyo.

 

El meu enfocament psicoterapèutic és integral i em sento fidel a la filosofia humanista, sobretot pel que fa al valor de la confiança plena en l'ésser humà, i les seves capacitats de resiliència i canvi gràcies a la plasticitat cerebral.

 

En l'àmbit personal, gaudeixo molt fent esport a la natura, la muntanya m'inspira.

 

Crec en el sentit de l'humor com a camí per la llibertat, en la generositat i en posar amor a allò que fem.

ALBA PERONA

Logopeda amb experiència sobretot amb infants amb dificultats de llenguatge i parla, però també amb trastorns de veu, audició i deglució tant amb infants com adults | Grau de logopèdia amb menció clínica i B1 en Llengua de Signes Catalana | Col. núm. 08-4537

SOBRE MI

Segueixo un model amb un plantejament naturalista a les sessions de teràpia on intento sempre adaptar-me a les necessitats de cadascú mitjançant l’empatia i l’escolta.

 

Ofereixo un enfocament integral tenint en compte l’àrea personal, familiar, escolar i social decada una de les persones ateses.

 

No totes les persones entenem els aprenentatges de la mateixa manera i tenim "tempos" molt diferents per assolir-los. El meu treball com a logopeda és adaptar-me a cada procés amb creativitat i cura per crear el millor mètode per cada infant o adult.

 

La meva experiència sobretot ha estat amb infants, per tant m'he lligat des de sempre molt al món educatiu i per això entenc l’educació com un dels pilars fonamentals de la societat, i per tant, com una eina de canvi.

 

Com a logopeda lluito perquè el món s’adapti a tothom amb cadascuna de les diversitats que existeixen amb empatia i solidaritat.

ORIOL GRANADOS

Psicòleg col·legiat número 23650 |  Professor a la Universitat Autònoma de Barcelona | Psicoterapeuta cognitiu-conductual | Pèrit forense en àmbits civil, familiar i penal, adscrit al torn d’intervenció professional (pèrits d’ofici) | Llicenciatura en Psicologia (Menció en Psicologia Clínica) | Màster en Psicologia Jurídica i Peritatge Psicològic Forense | Doctorand en Psicologia de la Comunicació i Canvi

SOBRE MI

Considero la psicoteràpia com aquell procés on apliquem tot el coneixement científic acumulat amb la finalitat d’ajudar a viure millor a les persones, millorar aspectes de la nostra manera de percebre el món i les relacions, superar les nostres pors i ansietats, millorar les nostres habilitats socials i tenir així una vida més digna i més plena. Per aquesta raó, intento focalitzar el procés terapèutic a partir d’objectius establerts que permetin la verificació de l’èxit en el procés.

 

D’altra banda, la constant actualització de continguts duta a terme com a docent a la Universitat Autònoma de Barcelona, permet el revertir gran part del coneixement a la pràctica terapèutica, millorant així dia a dia.

 

A nivell personal, la música i l’esport d’equip són dos dels meus grans pilars de vida, a més de l’interès per la tecnologia, economia i tot el que està relacionat amb el present i el futur de la societat.